Biegnę dla Niepodległej

11 listopada 2025
Opłaty startowe

Opłaty startowe

3 sierpnia 2018, aktualizacja: 8 września 2025

Biegnę dla Niepodległej na dystansie 10 km 
69 zł do dnia 30 września,
79 zł od dnia 1 października do 31 października,
89 zł od dnia 1 listopada do 9 listopada,
90 zł opłata dokonywana w biurze zawodów (10 i 11 listopada) pod warunkiem dostępności miejsc.

Biegnę dla Niepodległej na dystansie 1918 m
49 zł do dnia 30 września,
69 zł od dnia 1 października do 31 października,
80 zł od dnia 1 listopada oraz w biurze zawodów w dniach 10 i 11 listopada pod warunkiem dostępności miejsc.

Maszeruję dla Niepodległej
39 zł – do dnia 9 listopada,
40 zł – w Biurze Zawodów w dniach 10 i 11 listopada, pod warunkiem dostępności miejsc.

Dzieci biegną dla Niepodległej
39 zł do 30 września 2025,
49 zł od 1 do 31 października 2025,
50 zł od 1 do 9 listopada 2025 oraz w Biurze Zawodów.

W pakiecie znajdą się: numer startowy oraz gadżet przygotowany przez Organizatora. Po ukończeniu marszu każdy z Uczestników otrzyma medal.  

  1. Możliwa jest wpłata bezpośrednio na konto Fundacji Białystok Biega 15 1140 2017 0000 4702 1304 3240. W przypadku bezpośredniego przelewu konieczne jest podanie w tytule przelewu imienia i nazwiska ZAWODNIKA wraz z dopiskiem “Niepodległa”.
  2. Osobom urodzonym w roku 1959 lub wcześniej przysługuje zniżka w opłacie wpisowej w wysokości 50% obowiązującej w danym momencie stawki. 
  3. Z opłaty startowej zwolnione są osoby niepełnosprawne, pod warunkiem przesłania aktualnego orzeczenia na adres: zapisy@bialystokbiega.pl
  4. Opłata raz uiszczona nie podlega zwrotowi.
  5. Możliwe jest przeniesienie swojego numeru startowego na innego zawodnika. Przeniesienia swojej opłaty startowej na inną osobę zawodnik dokonuje samodzielnie logując się na swoje konto w serwisie datasport.pl. Przeniesienie opłaty możliwe jest do 08.11.2024. 
  6. W dniu biegu w Biurze Zawodów nie będzie możliwości przepisania pakietu na inną osobę.

 

 

Nasi Partnerzy

Dziękujemy wszystkim Partnerom i Sponsorom, dzięki którym organizacja tego wyjątkowego wydarzenia jest możliwa!